Online marketing és weboldal készítés, használt autó

Online Marketing 101 Budapest, Weboldal készítés,

Online Marketing 101 Budapest, Weboldal készítés,

Hírnevének növelése: Tippek és trükkök!

2021. november 24. - Online Marketing 101 Budapest

Hírnevének növelése: Tippek és trükkök!

 

Mi az oka annak, hogy a hírnév kulcsfontosságú egy cég számára? Senki sem akar olyan céggel üzletelni, amelynek negatív a hírneve. A nagyszerű hírnévvel rendelkező cégek több üzletet kapnak, és ez több nyereséget jelent. Ha fontos Önnek a hírnév, olvasson el néhány tanácsot.

Online jelenlétének növelése érdekében fontolja meg a közösségi média használatát. Az olyan oldalak, mint a Facebook, a Twitter és a LinkedIn segítenek az online és offline üzleti jelenlét kiépítésében. A közösségi média hatékony használatához rendszeresen posztolnia kell státuszokat. Amikor információkat tesz közzé egy közösségi médiaoldalon keresztül, használjon kulcsszavakat, és olyan információkat adjon olvasóinak, amelyekre valóban szükségük van.

Próbálja meg az elégedetlen ügyfeleket a lehető legjobban boldoggá tenni. Ha megmutatja, hogy törődik velük, a negatív élményük pozitívvá válik. Ha ezt egy nyilvános online fórumon teszi, az még jobb. Ez mindenkinek megmutatja, hogy nagyszerű ügyfélszolgálatot nyújt.

Tegyen közzé moderálási irányelveket minden egyes weboldalán és közösségi médiafelületén. Az irányelvek közzétételével látogatói tudni fogják, hogy mi az elfogadható és mi nem elfogadható válasz a webhelyén és a közösségi médiaoldalakon. Ha valaki olyasmit tesz közzé, ami nem felel meg az irányelveknek, távolítsa el a bejegyzést, és adjon magyarázatot arra, hogy miért távolították el a bejegyzést.

A jó hírnév fenntartása érdekében meg kell tanulnia, hogy mikor kell reagálnia. Ha negatív értékelés jelenik meg az Ön vállalkozásáról, tudnia kell, mit kell tennie. Ha a panasz jogos, próbáljon meg privátban és nyilvánosan is válaszolni rá. Próbáljon meg megoldásokat, például visszatérítést ajánlani. Próbálja meg elkerülni, hogy dühös legyen, vagy hamisnak nevezze a véleményt, mivel ez rossz színben tünteti fel Önt.

Ellensúlyozza a cégéről szóló negatív online tartalmat azzal, hogy felveszi a kapcsolatot a készítőjével. Ha valaha is negatív tartalom jelenik meg, amikor rákeres a cégére, próbáljon meg minél hamarabb kapcsolatba lépni az értékelővel, bloggerrel vagy azzal, aki azt közzétette. Kérdezze meg őket, hogy van-e valami, amivel a negatív hangulatot pozitívra változtathatja. Ha erre nem hajlandóak, írjon egy kommentet (ha lehetséges), amelyben a saját oldaláról is beszámol.

Minden egyes válaszát személyre szabottan fogalmazza meg. Kerülje a sablonok használatát a válaszaihoz. Ehelyett írjon személyesen minden egyes választ, mintha szemtől szemben beszélgetne az ügyféllel. Ügyfele tudni fogja, ha sablonokat használ, és úgy fogja érezni, hogy nem érdekli a véleménye vagy az ügye.

Dühös lehet, amikor negatív értékelést olvas. A legjobb, amit tehet, hogy civilizáltan közelíti meg a dolgot. Amikor a fogyasztó megnézi ezt a cserét, saját maga döntheti el, hogy kinek van igaza és kinek nincs.

Amikor az emberek negatív véleményt adnak Önnek, próbáljon meg mindent megtenni, hogy a hiba elismerése nélkül foglalkozzon velük. Amint elismeri a felelősséget a dolgokért, inkompetensnek fog tűnni a vásárlók szemében. A legjobb, ha bocsánatot kér az elégedetlenségükért, és nem egy konkrét esetért.

A közösségi média néha úgy tűnhet, hogy elszabadul, ha nem figyel oda. Jó értelemben is felrobbanhat, de a rossz emberek rossz dolgokhoz férhetnek hozzá, vagy olyasmit tehetnek közzé, ami rossz színben tünteti fel Önt. Tehát nem szeretné, ha a közösségi média szabadsága megmutatná a vállalkozását.

Ha cége hibát követett el ügyfelei kárára, ne próbálja meg eltussolni azt. Okos ügyfelei vannak, és átlátnak ezen a taktikán. Ehelyett ismerje be, hogy cége hibázott, és kérjen alázatosan bocsánatot ezért. Az ügyfelek általában nagyon elnézőek, különösen, ha Ön hajlandó kompenzálni a hibáját.

Az üzleti hírnév a siker egyik legfontosabb kulcsa. Ha nincs jó híre egy vállalkozásnak, akkor az nem fog jól működni, mert az ügyfelek el fognak menni. A siker az öné, ha erőfeszítéseket tesz a jó hírnévért. Ha a cégének jó hírneve van, az segít a vállalkozásának növekedni.

 

mosdókagyló, bútor, zuhanytálca, munkalap, konyhapult

 

1. mosdókagyló

2. bútor

3. zuhanytálca

4. munkalap

5. konyhapult

 

mosdókagyló, bútor, zuhanytálca, munkalap, konyhapult

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing101.blog.hu/api/trackback/id/tr10016763662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása

keresőmarketing tanácsadás keresőmarketing ügynökség keresőmarketing cégek keresőmarketing Verblender Yoga Barcelona

Down pillows, plasztikai sebész, Posca, Scrum master képzés, Business coach, Csonka Group, Trendglas Jena, Hello Hungary, online marketing ügynökség, Gutta.hu

down pillows Hamvay Lang plasztikai sebészet Posca firkabox egyéni business coaching Scrum master Sprint consulting Gutta.hu Trendglas Jena Csonka Group Hello Hungary Down pillows, plasztikai sebész, Posca, Scrum master képzés, Business coach, Csonka Group, Trendglas Jena, Hello Hungary, online marketing ügynökség, Gutta.hu

Gmlabor.hu, Gal termékek, Élelmister rendelés Webshop, ERP rendszer

Gmlabor.hu

gal termékek

élelmiszer rendelés webshop

prodosoft erp

Gmlabor.hu, Gal termékek, Élelmister rendelés Webshop, ERP rendszer

online marketing 101