A kulcs a sikere Office Depot cikk marketinghez!
Ahhoz, hogy egy irodai depó cikkmarketing kampány sikeres legyen, fontos, hogy időt szenteljünk a trükkök és stratégiák elsajátítására. Ez a cikk segíthet megtanulni, hogyan indítson el egy olyan cikkmarketing-kampányt, amely sikeres lesz vállalkozása számára.
Ha sok cikke van egy témában, próbálja meg e-könyvvé egyesíteni őket. Valószínűleg különösebb erőfeszítés nélkül összeillesztheti őket, és egy ebook létrehozása egyáltalán nem nehéz feladat. A legjobb az egészben, hogy aztán eladhatja ezt az e-könyvet, és profitot termelhet belőle, valamint az egyes cikkekből is.
A cikkek interneten keresztüli marketingje sok kreativitást igényel. Ne feledje, hogy a lényeg nem csak az, hogy minőségi tartalmat írjon, hanem az is, hogy nagyon meggyőző tartalmat írjon. Ha nem tudja fenntartani az olvasóközönség érdeklődését, akkor nem lesz olvasóközönsége, és így látogatói sem lesznek a weboldalának.
Csak az olvasóidnak írjon. Bár az office depot cikkmarketing nagy része a keresőmotorok és a cikkadatbázisok számára való vonzóvá tétel, ha a cikkeit nekik írja, elveszíti az olvasókat. Ezen olvasók elvesztése valójában lejjebb helyezi Önt a keresőmotorok listáin, lényegében az eredeti szándékaival ellentétes hatást ér el.
Ha még csak most kezdi, válasszon csak egy cikk könyvtárat, amellyel együtt szeretne dolgozni. Nézze át az egyes cikk könyvtár-adatbázisokat, hogy kiderítse, melyik felel meg Önnek a legjobban, és dolgozzon azon, hogy megismerkedjen velük. Ha csak egy könyvtárat használ az segít megtanulni a dolgokat, mielőtt fejest ugrana a szakmában.
Miután megírta a cikkét, fontos, hogy a figyelmét a cikke népszerűsítésére összpontosítsa, különben hiába végezte el az egész kemény munkát. Cikkét népszerűsítheti a Twitteren, vagy megoszthatja annak linkjét a Facebookon. Emellett kérje meg barátait, hogy mondják el ismerőseinek.
Az egyik leghívogatóbb dolog az office depot cikkmarketinggel kapcsolatban az, hogy tényleg nincs semmi bonyolult a színfalak mögött, hogy az egész működjön. Igen, a munka fárasztó lehet, és természetesen tudnia kell, hogyan érheti el, hogy a cikkeit a nézők olvassák. Amikor egy kampány megfogalmazására kerül sor, ez egy egyszerű folyamat, amelyet bárki meg tud csinálni.
Vigyen egy kis érzelmet a cikkébe. Írjon egy meggyőző címet, amely boldogságot, dühöt, szomorúságot vagy más olyan érzelmet idéz fel, amely a cikk elolvasására készteti őket. Az emberek nem akarnak unatkozni! Találjon módot arra, hogy érzelmeket kapcsoljon az üzenetéhez - tegye személyessé, és az emberek el fogják olvasni és azonosulni fognak vele.
Amikor feliratkozik egy cikk könyvtárba, hogy népszerűsítse cikkeit, győződjön meg róla, hogy megnézi a kezdő írók számára elérhető oktatóvideókat. Ezek a videók adhatnak néhány tippet, amelyeket alkalmazhat a cikkeihez, hogy a lehető legtöbb embert vonzzák a cikkei.
Cikkei népszerűsítésének egyik kiváló módszere, ha összegyűjti őket, és egy e-könyvben teszi közzé. Ez az e-könyv kiváló eszköz lehet ahhoz, hogy az embereket az e-mail listáira való feliratkozásra bírja, ha a könyvet ingyenes bónuszként kínálja fel.
Ne legyen unalmas, ha sikeres akar lenni az irodaház cikkmarketingben. Az olvasóknak millió különböző választási lehetőségük van abban, hogy mire tegyék rá a szemüket. Ha a semmiről fecseg, vagy olyan száraz információkat mutat be, amelyek egy aktív kisgyermeket is elaltatnának, akkor nem fogja fenntartani az olvasók érdeklődését.
Koncentráljon az internet marketing tervének hosszú távú jutalmaira, ne pedig a nagy rövid távú nyereségek generálására. Egy értékesítési erőfeszítéshez idővel ki kell építeni egy potenciális ügyfelekből álló csővezetéket és sok más alapmunkát, mielőtt a fa elkezd termést hozni. Bízzon abban, hogy erőfeszítései megtérülnek, és tartsa meg a siker hosszabb távú szemléletét.
Tanuljon mások tapasztalataiból, és használja fel a tudásukat saját új marketingstratégiája kidolgozásához. A cikkmarketing egyszerű, ha betartja a fenti irányelveket.