Online marketing és weboldal készítés, használt autó

Online Marketing 101 Budapest, Weboldal készítés,

Online Marketing 101 Budapest, Weboldal készítés,

Hogyan küldjünk e-mailt, amit az ügyfelek majd el is akarnak olvasni.

2021. október 28. - Online Marketing 101 Budapest

Hogyan küldjünk e-mailt, amit az ügyfelek majd el is akarnak olvasni.

 

Az e-mail marketing hatékony eszköz a termék értékesítésére. Ezt a technikát azonban csak akkor találhatja hasznosnak, ha jártas a témában. Itt jön a képbe a következő cikk; olyan email marketing tanácsokat fog kapni, amelyek a sikerhez vezető útra terelik.

 

Ahhoz, hogy az e-mailjei ne fordítsák el az embereket öntől, mindig kérjen engedélyt, mielőtt elküldi őket. Helyezzen el egy feliratkozás gombot a webhelyén, és bátorítsa a rendszeres ügyfeleket, hogy a barátaikat is. Ha extra ösztönzést szeretne adni az embereknek a feliratkozásra, akkor csak előfizetőknek szóló ajánlatokat is kínálhat.

 

Ügyeljen arra, hogy termékének vagy vállalkozásának logója szerepeljen az e-mailben. Így az ügyfelek megismerik a logót, és összekapcsolják azt az Ön cégével. A legjobb, ha a logó olyan, ami megragadja az olvasók figyelmét, és könnyen megjegyzik.

 

Legyen kitartó az ügyfelek elérésében. Nem kell naponta e-maileket küldenie, de tartsa szem előtt, hogy nem biztos, hogy megragadja az ügyfél figyelmét, illetve üzletét. Érintkezzen gyakran, de ne olyan gyakran, hogy az túlságosan idegesítőnek tűnjön.

 

Marketing e-mailjének elején és végén legyen egy cselekvésre való felhívás ügyfelei számára. Legyen világos, hogy mit szeretne, mit tegyen az ügyfél, és tartalmazzon legalább két nyilvánvaló linket az Ön webhelyére. Használjon egyértelmű javaslatokat, amelyek az ügyfeleket az e-mailben népszerűsített ajánlatra irányítják.

 

Lassan építse fel a kapcsolati listáját. Kezdje azokkal, akik már értékelték az Ön ajánlatát, majd lépjen tovább azokra a területekre, ahol le tudja kötni az érdeklődőket. Eltarthat egy ideig, amíg kiválasztja, hogy kiknek kell megkapnia az e-mailjeit, de a végén megéri, hogy megbízható kapcsolatlistát építsen ki.

 

Mielőtt valakit felvesz az e-mail marketing listájára, rendelkeznie kell az engedélyével. Ha nincs meg az engedélyük, akkor spamküldésért lesz felelős, és sok panasz érkezik majd. Az e-mail szolgáltatója akár fel is oszlathatja a fiókját, ha tudomást szerez arról, hogy mit csinál. Előzze meg ezt azzal, hogy kéri az embereket, hogy iratkozzanak fel a listájára.

 

Bár nyilvánvalónak kellene lennie, mégis elég fontos ahhoz, hogy újra és újra kimondjuk: Soha ne küldjön kéretlen e-maileket. Mindenkitől, akinek marketing e-maileket küld, kifejezett engedélyt kell kérnie. Ez többről szól, mint arról, hogy ne próbálja felbosszantani őket; egy olyan címzett, aki spamnek tekinti az e-mailjét, gondot okozhat Önnek a szolgáltatójánál.

 

Minden egyes marketing hírlevélben adjon hasznos tippeket vagy információkat ügyfeleinek. Gondoljon a hírlevélre úgy, mint egy lehetőségre, hogy megmutassa a szakterületén való jártasságát. Ügyfelei jobban megbíznak Önben, ha látják, hogy mennyit tud, és nagyobb valószínűséggel vásárolnak Öntől termékeket vagy szolgáltatásokat.

 

Ne feledje, hogy a nagyobb ünnepek nem a legjobb időszak a fontos e-mailek kiküldésére. Elkerülhetik az e-maileket, mivel ilyenkor sokan nincsenek a számítógépük közelében. Természetesen mindig vannak kivételek. Ide tartozhatnak az olyan dolgokkal kapcsolatos e-mailek, mint a fekete péntek és más eladások vagy akciók.

 

Mint korábban említettük, az egyik leghatékonyabb technika, amelyet egy vállalkozás marketingjére használnak, az e-mail marketing. Ha helyesen akarja használni, mindenképpen használja a fenti cikkben adott tanácsokat. Meg fogja tapasztalni, hogy az e-mail marketing sokkal egyszerűbb, mint gondolta volna.

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing101.blog.hu/api/trackback/id/tr7816738370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása