Közösségi média marketing tippek és trükkök pénz és idő megtakarításához
A közösségi média marketingje nagyon ijesztő feladat lehet, különösen, ha még nem ismeri a folyamatot. Az, hogy mit kell tennie, és mit nem, az a siker kulcsa ezen a területen. Az alábbi cikkben szereplő tippek segítenek maximalizálni a közösségi média marketing kampányának megtérülését.
Amikor a közösségi médiát használja vállalkozásának vagy termékének marketingjére, győződjön meg arról, hogy létrehoz egy címet, amely vonzza az embereket. Egy unalmas cím miatt a nézők átugorják a cikket, így a marketing erőfeszítései semmit sem jelentenek. Győződjön meg arról is, hogy a címe releváns-e vállalkozása vagy az Ön által eladott termék szempontjából.
Biztosítson lehetőséget arra, hogy az emberek új blogbejegyzések közzétételekor regisztrálhassanak e-mailes értesítésekre. Legyen szó akár egy korábbi téma újrarajzolásáról, vagy egy új termékről, a követőknek módja maradni a kapcsolattartásra, még akkor is, ha ez a típusú közösségi média-marketing inkább az internetes marketing hasznosításának régebbi módja.
Használja az RSS-hírcsatornákat. Mindannyian feliratkozhatnak az Ön hírcsatornájára, és a bejegyzések bekerülnek a Google Reader-fiókjukba, amint az Ön hírcsatornái megjelennek. Ez tartalmát könnyen hozzáférhető módon teszi elérhetővé az ügyfelek számára. Tegye a feliratkozás gombját könnyen azonosíthatóvá, így az egész folyamat nem igényel erőfeszítéseket a webhelyét látogatók részéről.
Győződjön meg arról, hogy az összes bejegyzés és cikk tetején található egy Facebook gomb. Ez a gomb megkönnyíti az olvasók számára a tartalom megosztását a Facebookon. A legtöbb ember nem akarja megosztani a tartalmát a Facebookon, ha át kell másolnia és beillesztenie kell egy linket.
A dolgok nagyon gyorsan mozognak a közösségi médiában, és cégének gyorsan alkalmazkodnia kell a bekövetkező változásokhoz. Néhány évvel ezelőtt a táblagépek és az okostelefonok nem léteztek tömegesen gyártott és nyilvánosan elérhető formában. Tartsa szemmel az új technológiát, hogy jobban felkészülhessen a marketing változásaira.
Szabja bejegyzéseit a célközönség tapasztalatai szerint. Írjon olyan dolgokról, amelyekhez az ügyfelek kapcsolódhatnak, különben nem fogják megosztani a tartalmát barátaival. Szánjon időt arra, hogy elolvassa az ügyfelek által közzétett állapotfrissítéseket, és azonosítsa azokat a visszatérő témákat és problémákat, amelyeket megemlíthet a saját bejegyzéseiben.
Ügyeljen arra, hogy válaszoljon a közösségi oldalain található összes megjegyzésre. Válaszoljon a negatív megjegyzésekre is. Az ügyfelek tudni akarják, hogy hozzájárulásukat értékelik és tiszteletben tartják. Válaszoljon a lehető leggyorsabban, hogy az emberek fontosnak érezzék magukat.
A közösségi média kiváló forrás a speciális kuponok és ajánlatok népszerűsítésére. Ez arra ösztönzi majd a fogyasztókat, hogy keressenek meg téged olyan webhelyeken, mint a Facebook, mivel meg fogják keresni az ott kínált kedvezményeket. A közösségi oldalakat azért kell használni, hogy az ügyfelek jobban megértsék Önt és cégét. Nekik is kezdeniük kell egy kicsit szorosabban az Ön termékeivel és márkáival.
Mindig frissítse Facebook- és Twitter-profilját. Amikor a fogyasztók téged keresnek a közösségi oldalakon, gyakran keresik a vállalkozásod elérhetőségeit is. Ha nem találják meg, vagy az információk nem pontosak, akkor legyőzted közösségi média marketing kampányod célját.
Amint a cikk elején elmondtuk, a közösségi média marketingje nehézségekbe ütközhet, ha nem biztos abban, hogy milyen irányba haladjon. A fenti tippek segíthetnek a helyes döntések meghozatalában, amikor megkezdi a közösségi média marketing kampányát. Használja a tippeket az új törekvés sikeréhez.